:: شاحنه فولفو مع مبرد كارير موديل :2008 (آخر رد :الشاحنه الاولي)       :: شاحنه مرسيدس اكتروس 2044 سوست امامي خلفي موديل :2007 (آخر رد :الشاحنه الاولي)       :: بسعر منافس : شاحنه مرسيدس اكتروس 1844 موديل :2006 (آخر رد :الشاحنه الاولي)       :: دراسات جدوى احترافيه لكل القطاعات (آخر رد :عزالدين ندير)       :: بسعر طيب : فولفو fh12.420 موديل :2005 (آخر رد :الشاحنه الاولي)       :: بسعر خاص : شاحنه فولفو fh12.420 موديل :2005 (آخر رد :الشاحنه الاولي)       :: سؤال (آخر رد :norhantharwat)       :: 4 نصائح فعالة للعناية ببشرة جسمك (آخر رد :norhantharwat)       :: Gbp/usd:ارتداد صعودي 24/04/2014 (آخر رد :nada20)       :: ارض للبيع على شارعين 360 متر (آخر رد :الاصدقاءللاستثمار)      
قديم 25-03-2012, 04:28 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
the end
عضو شرف
 
الصورة الرمزية the end
المعلومات  
التسجيل: 10-05-2009
العضوية: 53531
الجنس: أنثى
المشاركات: 3,106
بمعدل : 1.72 مشاركة يومياً
الإتصال the end غير متواجد حالياً


المنتدى : بيت المرأة و الحياة الزوجية
B6 الستات ودماغهم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عندنا يابنات وياستات مثل مصرى تمام تبصى تلاقى كل واحدة ترزقعة فى وش جوزها أو من وراة حتى
(برا وجوة فرشتلك وأنت مايل وإية يعدلك)
شوفتوا الدرر إلى الستات بتقولها حكم ومواعظ لالالالالاطبعا بتتريق
لو جيتى بقة تشوفى الحاجة دى فرشت إية تلاقى من وجهة نظرها أنها عملت إلى مايتعملش لا يا حبيبتى شوفى جوزك اية الى هوة مهتم بية وافرشية مش الى انتى شايفاة صح
ياعنى مثلا الصبح بتقومى قبل جوزك تغسلى وشك من النوم وأسنانك عشان الريحة بردة واحدة ذكية هتقولى ومال بوقى بالموضوع هقولها خليكى نايمة أحسن كمان لما دخلتى الحمام شديتى السيفون وراكى هتقولوا عليا مقرفة طبعا بس بجد دا إلى بيحصل والراجل يجى يدخل وراكى يتسطل ويطظبط وتخلية ياكل ويشرب على الريحة هههههه
بجد ياستات خليكى ست نظيفة فى كل حاجة عشان حجات صغيرة من وجهة نظرنا بس كبيرة اوى عند الراجل النظافة دى شىء مهم
كمان تحضرى فطار لجوزك الغلبان دة فطار خفيف مش يكبس على نفسة على الصبح زى كوباية حليب أو عصير أو ثمرة فاكهة كدة ياعنى وتدخلى تصحية بقة للشغل طبعا مش تعمليلة فرح على الصبح والناس كلها تعرف انك بتصحية لا براحة كدا قوم ياحبيبى عشان الشغل ياقلبى ياعقلى هتتاخر كدا ياعنى مش تشدية من هدومة ماتقوم ياض انت كل يوم تزهقنى كدا مش كفاية عليا قرف عيالك وتيييييييييييييت لحد مايقوم بس عشان يطفش من وشك
دا بدل ماتحطى برفيوم وتروحى تقعدى جنبة على السرير وتلعبى فى شعرة وخدة وبرحتك ياعنى وتقوليلة قوم ياحبيبى كل دة نوم ولو ماصحاش أتقولولة هتقوم ولا أقعد فوقك وحبة دلع كدا هتشوفى هيعمل اية
ولما يقوم يلاقى هدومة جاهزة ومكويو ومتستفة مش يلاقى كل حاجة فى درج والشراب مقطوع ولو نطق تقوليلة ماتجيبهم بنفسك هوة أنا الشغالة الى جابتهالك طنط وتندمى الراجل انة اتكلم اصلا
ووهوة نازل الشغل تقوليلة تروح وترجع بالسلامة ياقلبى مش تتاخر علينا هتوحشنا وحبة كلام حلو كدا مش تقوليلة ماتنساش وانت جاى تجيب ...................... وتزهقية وترزعى الباب فى وشة هههههههههههه

ربنا يهدينا كلنا ويسعد الجميع وياريت الستات بقة تبطل تقول المثل دة عشان هية مابتعملش الحاجات دى وهية مابتفرش حاجة لابرة ولا جوة


توقيع : the end

عرض البوم صور the end   رد مع اقتباس

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة




الساعة فى منتدى بيتنا 06:21 PM بتوقيت مكة المكرمة


Powered by vBulletin , Copyright © 2000-2010 Jelsoft Enterprises Limited.
منتدى بيتنا 2007 - 2014
SEO by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.
منتدي بيتنا يحترم حقوق الطبع و النشر - برجاء مراستنا بالموضوع المخالف للتعامل معه
vb.Ma3hd.net respect the copyrights - Please send us subject the violator